Wat binne de kosten foar it krijen fan fersus dy't in klant behâlde?

oanwinst tsjin behâld

D'r is wat oerwinnende wiisheid dat de kosten foar it oernimmen fan in nije klant kin wêze 4 oan 8 kear de kosten fan behâlden ien. Sis ik hearskjende wiisheid om't ik sjoch dat statistyk faak dield wurdt, mar noait eins in boarne fyn om dermei te gean. Ik twifelje net dat it hâlden fan in klant minder djoer is foar in organisaasje, mar d'r binne útsûnderingen. Yn 't burobedriuw kinne jo bygelyks faak ynruilje - in kliïnt dy't fuortgiet wurdt ferfongen troch in rendabeler. Yn dit gefal in klant hâlde koe kostje jo bedriuw jild oer tiid.

Hoe dan ek, de measte berekkeningen binne ferâldere fanwegen de ynfloed fan klanten op ús marketingpogingen. Sosjale media, online testimonials, beoordelingssides, en sykmasjines leverje ongelooflijke trochferfierweinen foar nije klanten. As de bedriuwen wêrmei jo wurkje tefreden binne, diele se dat faak mei har netwurk as op oare siden. Dit betsjut dat min behâld hjoed de dei negatyf ynfloed hat op jo oanwinststrategy!

Oanwinsten tsjin behâldformules (jierliks)

  • Klantenslachpersintaazje = (Oantal klanten dat elk jier fuortgiet) / (Totaal oantal klanten)
  • Klantretensyf = (Totaal oantal klanten - oantal klanten dat elk jier ferlitte) / (totaal oantal klanten)
  • Lifetime Wearde fan klant (CLV) = (Totale winst) / (Klantenslachpersintaazje)
  • Kosten foar oankeap fan klanten (CAC) = (Totaal marketing- en ferkeapbudzjet ynklusyf salarissen) / (Oantal oankochte klanten)
  • Kosten fan ferfeling = (Lifetime Value fan klant) * (Oantal jierlikse klanten ferlern)

Foar minsken dy't dizze berekkeningen noch noait dien hawwe, litte wy nei de ynfloed sjen. Jo bedriuw hat 5,000 klanten, ferliest elk jier 500 fan har, en elk betellet $ 99 per moanne foar jo tsjinst mei in winstmarge fan 15%.

  • Klantenslachpersintaazje = 500/5000 = 10%
  • Klantretensyf = (5000 - 500) / 5000 = 90%
  • Lifetime Value fan klant = ($ 99 * 12 * 15%) / 10% = $ 1,782.00

As jo ​​CAC $ 20 per kliïnt is, is dat in solide werom op marketingynvestearring, $ 10k útjaan om de 500 klanten dy't fuort binne te ferfangen. Mar wat as jo it behâld fan 1% koene ferheegje troch noch $ 5 per klant te besteegjen? Dat soe $ 25,000 wurde bestege oan in retensjeprogramma. Dat soe jo CLV ferheegje fan $ 1,782 nei $ 1,980. Yn 'e libbensdoer fan jo 5,000 klanten hawwe jo jo bottomline krekt fergrutte mei hast in miljoen dollar.

Eins ferheget in 5% ferheging fan klant # retention rate de winst mei 25% nei 95%

Spitigernôch, neffens de gegevens dy't hjir binne fêstlein infografyk fan Invesp, 44% fan bedriuwen hat in gruttere fokus op #acquisition, wylst mar 18% fokuset op #retention. Bedriuwen moatte erkenne dat ynhâld en sosjale strategyen faaks mear wearde leverje yn 'e manier fan behâlden as se dogge mei oanwinst.

klant-akwisysje-tsjin-retensje

2 Comments

  1. 1
  2. 2

Wat tinksto?

Dizze side brûkt Akismet om spam te ferleegjen. Learje hoe't jo kommentaargegevens ferwurke wurde.